e-dziennik

Programowanie w SP3

programowanie

kodowanie copy

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Świetlica szkolna

 

Wolontariat

wolontariat copy

KHDK PCK przy SP3

 

Koło Honorowych

Dawców Krwi PCK przy SP3

khdk 

E-Podręczniki

e-podręczniki dla wszystkich klas

e-book GWO /Matematyka/

e-booki Nowej Ery

Lepsza Szkoła

ls

Dzien wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Dzien wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Święto Komisji Edukacji Narodowej

dzień wolny od zajęć dydaktycznych
Wystawienie ocen półrocznych

:)
Dzień wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Dzień wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Dzień wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Zebrania

Zebrania w klasach IV - VI. W klasach I - III - 15 - 17.11.2016 r.
Zebrania półroczne

Zebrania w klasach IV - VI. W klasach I - III - 10 – 12.01.2017 r.
Ferie zimowe

FERIE 16 - 28 stycznia
Ferie wiosenne

Konsultacje

godz.18.00
Konsultacje

godz.18.00
Konsultacje

godz.18.00
Zebrania

godz.18.00
Zebrania

zebrania kl. IV – VI, godz.18.00
Zakończenie roku szkolnego. Rada Plenarna cz. 2

Klasy I - VI
Wystawienie propozycji ocen końcoworocznych

:)
Ferie wiosenne

ferie wiosenne 13 - 18 kwietnia
Rada Klasyfikacyjna

II półrocze
Rada Plenarna

cz.I
Rada Klasyfikacyjna

I półrocze
Rada Plenarna

I półrocze
Wystawienie propozycji ocen za I półrocze

:)
Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Zaloguj się

Mój smartfon, mój mały świat - klikam z głową

logo klikam z glowa

Dobiega końca pierwszy rok udziału naszej szkoły w projekcie pilotażowego wprowadzania programowania w nauczaniu. Uczniowie mogli pochwalić się umiejętnościami posługiwania się środowiskiem Baltie w tworzeniu animowanej sceny ilustrującej własną - opowieść.

Projekt, który wykonywali powinien wskazywać na umiejętność wykorzystania przez ucznia omawianych na lekcjach funkcji programu:

Wymagania na ocenę „bardzo dobry”

  • wczytywanie sceny z trybu Budowanie do trybu Programowanie zaawansowane
  • zmiana postaci Baltiego
  • tworzenie animacji prostej
  • tworzenie animacji złożonej
  • ustalanie kolejności odtwarzania animacji
  • zastosowanie zmiany pozycji Baltiego za pomocą współrzędnych
  • zastosowanie umieszczenia przedmiotu na scenie przy pomocy współrzędnych
  • optymalizacja kodu

Wymagania na ocenę „celujący”:

spełnienie wszystkich wymagań zawartych na ocenę bdb oraz zastosowanie dodatkowych elementów, np:

  • zmiana tła sceny
  • dodanie napisów – zmiana parametrów czcionki, umiejscowienie napisu na scenie za pomocą współrzędnych
  • dodanie komentarzy
  • zastosowanie w animacji złożonej „widoczności” przedmiotu lub „śladu”.
  • zastosowanie wczytywania zmiany kilku scen w trakcie pokazu
  • sterowanie postaciami  za pomocą klawiszy
  • zastosowanie rysowania linii, wielokątów na scenie
  • inne

Projekt w całości należało wykonać w szkole – w czasie zajęć komputerowych (3 godz.)

Jak to przy projektach bywa, kreatywność uczniów zawsze potrafi zaskoczyć nauczyciela. Tym razem szczególnie zaskakiwały opowieści. Uczniowie opowiadali pełne romantyzmu historie o księżniczkach zamkniętych w wieżach, rycerzach przybywających na ratunek blond pięknościom, ale też zaistniały opowieści o samotności w wielkim mieście, starości, przemijaniu. Liczna grupa osób skupiła się na przedstawieniu Baltiego jako bohatera ratującego mieszkańców przed zagrażającymi ludzkości potworami, gangami, złodziejami. Pojawił się też wątek alkoholizmu i próby radzenia sobie ze skutkami nałogu. Były też: teleportacja, monitoring, skanowanie obrazu przez kamery. Każde opowiadanie w szczegółach zilustrowane zostało animowaną sceną, czasami kilkoma scenami zaprogramowanymi w środowisku Baltie. Uczniowie pokazali, że potrafią wykorzystywać nie tylko omówione na lekcjach bloczki, ale radzą sobie również z korzystaniem z plików pomocy programu.

 

 

 

 

 

l2

logomisztrzowkodowania

Projekty unijne, granty

Kontakt

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika

ul. Mokra 28/34, 95 - 200 Pabianice

 

tel. cen. (42) 215-07-25, (42) 215-09-33.

fax (0-42) 226-48-54

 

e-mail: sp3pabianice@op.pl

 

 

Drukuj

Wspierają nas

 logo firmy Jumi   logo Polskiej Akcji Humanitarnej

logo teatru secret            logo Pracownia Alternetywnego Wychowania