fot_szkolne1
fot_szkolne2
fot_szkolne3
fot_szkolne3
fot_szkolne5


Sukcesy uczniów

Każdego roku uczniowie SP3 zdobywają dziesiątki pucharów, dyplomów i wyróżnień.

Więcej o sukcesach uczniów

Wyróżnienia dla szkoły

Certyfikat Nieprzeciętnej Podstawówki, Wicemistrz Internetu 2011, Najlepszy Dyrektor Szkoły Podstawowej.

Więcej o wyróżnieniach

Multimedia

Multimedialna opowieść o powstawaniu naszej szkoły oraz wirtualny spacer po SP3.

Oglądaj montaż zdjęć

Galeria dyplomów

Niektóre z dyplomów zdobytych przez uczniów SP3

Obejrzyj galerię dyplomów

 

e-dziennik

Programowanie w SP3

programowanie

kodowanie copy

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Świetlica szkolna

 

Wolontariat

wolontariat copy

KHDK PCK przy SP3

 

Koło Honorowych

Dawców Krwi PCK przy SP3

khdk 

E-Podręczniki

e-podręczniki dla wszystkich klas

e-book GWO /Matematyka/

e-booki Nowej Ery

Lepsza Szkoła

ls

Dzien wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Dzien wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Święto Komisji Edukacji Narodowej

dzień wolny od zajęć dydaktycznych
Wystawienie ocen półrocznych

:)
Dzień wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Dzień wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Dzień wolny

Dzień wolny od zajęć dydaktycznych tzw. "dyrektorski"
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Ferie świąteczne

:)
Zebrania

Zebrania w klasach IV - VI. W klasach I - III - 15 - 17.11.2016 r.
Zebrania półroczne

Zebrania w klasach IV - VI. W klasach I - III - 10 – 12.01.2017 r.
Ferie zimowe

FERIE 16 - 28 stycznia
Ferie wiosenne

Konsultacje

godz.18.00
Konsultacje

godz.18.00
Konsultacje

godz.18.00
Zebrania

godz.18.00
Zebrania

zebrania kl. IV – VI, godz.18.00
Zakończenie roku szkolnego. Rada Plenarna cz. 2

Klasy I - VI
Wystawienie propozycji ocen końcoworocznych

:)
Ferie wiosenne

ferie wiosenne 13 - 18 kwietnia
Rada Klasyfikacyjna

II półrocze
Rada Plenarna

cz.I
Rada Klasyfikacyjna

I półrocze
Rada Plenarna

I półrocze
Wystawienie propozycji ocen za I półrocze

:)
Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie zimowe

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Ferie wiosenne

Zaloguj się

Mój smartfon, mój mały świat - klikam z głową

logo klikam z glowa

Filtr
  • W dniach 23 - 25 października w Zielonce odbywały się XV Międzynarodowe Mistrzostwa Mazowsza Juniorów w Badmintonie.

    Poza Mistrzostwami Polski są to najważniejsze zawody badmintonowe w naszym kraju. W zawodach wzięło udział kilkuset uczestników z blisko 60 drużyn z różnych okolic Polski i z zagranicy. Wspaniale zaprezentowała się wśród nich nasza uczennica - Anastasiia Kosenchuk z kl. VI b. Po stoczeniu zaciętych pojedynków zwyciężyła w swej kategorii wiekowej w grze indywidualnej oraz w grze mieszanej.

     

    Anastasiio, jesteś wielka! Serdecznie Ci gratulujemy i życzymy dalszych takich sukcesów!

     

    nastia

     

     

     

    1 copy copy

     

     

    3 copy copy

     

     

     

  • 1 copy

     

    Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy oddali głosy w budźecie obywatelskim na nasze zadania - budowę bieżni z niecką do skoków w dal oraz budowę siłowni pod chmurką.

    Wyniki głosowania zostaną podane do publicznej wiadomości jeszcze w tym miesiącu.

     

     

                                                                                                                                                    DZIĘKUJEMY

    Dyrekcja, nauczyciele oraz uczniowie SP 3

     

    Aktualizacja 30.10.2015 r.

     

    Niestety, nasze projekty nie uzyskały takiej ilości głosów, która zapewniłaby ich realizację. Na liście projektów przyjętych do realizacji jest dziesięć pozycji. Projekt "Siłownia pod chmurką" znalazł się na miejscu 11. i nie zostanie zrealizowany, gdyż zabrakło na niego funduszy. Szkoda.

     

    Tutaj można znależć szczegółowe wyniki głosowania i listę projektów, które zostaną zrealizowane.

     

     

     

  •  

    budzet1

     

     

     

     

     

    7 października 2015 r. rusza głosowanie, w którym wybieramy projekty do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego dla Pabianic na rok 2016. Po raz pierwszy mieszkańcy naszego miasta mogą sami zdecydować, co chcą zmienić w swoim otoczeniu.
    Budżet obywatelski to szansa na powstanie bazy infrastruktury sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 3. Istniejącemu ogólnodostępnemu kompleksowi sportowemu brakuje niewątpliwie 100 metrowej bieżni połączonej ze skocznią, tak bardzo potrzebnej uczniom dla realizacji podstawy programowej oraz siłowni na wolnym powietrzu przeznaczonej dla dorosłych mieszkańców naszego miasta. Dlatego prosimy o zagłosowanie na projekty związane z SP3:
    17. SSG - I.3020.1.26.2015 Budowa siłowni pod chmurką
    18. SSG - I.3020.1.27.2015 Budowa Torów biegowych i niecki do skoku w dal
    Gorąco zachęcam do poparcia powyższych projektów. Głosować można przez Internet. Wystarczy wejść na stronę www.ngo.um.pabianice.pl zarejestrować się oraz oddać głos. Powyższe propozycje zlokalizowane są na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 przy kompleksie Orlik.
    Głosować można do 20 października 2015 r.
    Swój głos na projekt 17 i 18 budżetu możecie oddać osobiście na:
    osiedlu Piaski - Filia nr 2 Miejskiej Biblioteki Publicznej ul. Łaska 46/48
    Centrum - Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16

    Na osiedlu Bugaj - Filia nr 4 Miejskiej Biblioteki Publicznej, ul. 20 Stycznia 14

    bieznia copy

     

     

    Takie obiekty mogą powstać u nas. Trzeba tylko zagłosować.

     

     

    siłownia

     

     

  •  

    Przypominamy, że w listopadzie nie ma konsultacji. Są one zastąpione zebraniami wychowawców

    klas 4 - 6 z rodzicami w dniu 25 listopada o godz. 18.00 .

    Zebrania w klasach 1 - 3 odbywać będą się w dniach 17 - 22 listopada. Dokładny termin podaje wychowawca klasy.

    Próbny sprawdzian szóstoklasisty odbedzie się 17 grudnia 2014 r.

  • mikolaj_K Zdjęcie

     11 pażdziernika w hali widowiskowo – sportowej „Pod Basztami” w pięknych Checinach, koło Kielc, odbyły się Międzywojewódzkie Mistrzostwa Młodzików i Młodziczek w Sumo.

    Startowali zawodnicy i zawodniczki z czterech województw: łódzkiego, podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego, w sumie ponad 150 osób.

    PTC Pabianice reprezentował z wielkim sukcesem uczeń klasy VI c - Mikołaj Kopeć.

    W kategori wagowej 40 kg nasz młody sumita wywalczył II miejsce,

    Serdecznie gratulujemy!

    Dobra passa Mikołaja trwa nadal.Uśmiech

    18 października w Katowicach wywalczył złoty medal w zapasach w kategorii młodzicy w VII Memeriale Jana Czaji

     

    dyplom_mikolaja1

    dyplom_mikolaja

    Mikołaj jesteś wielki!

  • mikolaj_K Zdjęcie

     11 pażdziernika w hali widowiskowo – sportowej „Pod Basztami” w pięknych Checinach, koło Kielc, odbyły się Międzywojewódzkie Mistrzostwa Młodzików i Młodziczek w Sumo.

    Startowali zawodnicy i zawodniczki z czterech województw: łódzkiego, podkarpackiego, lubelskiego i świętokrzyskiego, w sumie ponad 150 osób.

    PTC Pabianice reprezentował z wielkim sukcesem uczeń klasy VI c - Mikołaj Kopeć.

    W kategori wagowej 40 kg nasz młody sumita wywalczył II miejsce,

    Serdecznie gratulujemy!

    Dobra passa Mikołaja trwa nadal.Uśmiech

    18 października w Katowicach wywalczył złoty medal w zapasach w kategorii młodzicy w VII Memeriale Jana Czaji

     

    dyplom_mikolaja1

    dyplom_mikolaja

    Mikołaj jesteś wielki!

  • Jesień gości za oknem już na dobre, a uczniowie „Trójki” postanowili pokazać jak piękne i kolorowe jest jej oblicze. Samorząd Uczniowski zorganizował „Konkurs na najciekawszą jesienną dekorację pracowni”. Pełni zapału Uczniowie przystąpili do dekoracji swoich klas w barwy Pani Jesieni, a pomysły wystroju były najróżniejsze.

    Dziewczęta z sekcji plastycznej, wraz z opiekunem dokonały oceny poszczególnych pracowni. W ocenie brane były pod uwagę zarówno ogólne wrażenie, pomysłowość, oryginalność wykonania, jak i ilość udekorowanych miejsc (tablice, biurko, okna, ściany) oraz samodzielność wykonania przez dzieci.

    Po dokładnym podliczeniu wszystkich punktów wyniki konkursu przedstawiają się następująco:

    I miejsce – C8 klasa Ve (wych. p. A. Tołoczko) - 62,5 p.

    II miejsce – B3 klasa VIe (wych. p. M. Kubiak) – 58 p.

    III miejsce –C10 klasa IVd (wych. p. G. Nowaczyk) – 52 p. 

    IV m.–C11 klasa VIc - 45,5 p.

    V m. – B1 i B5klasy IVc i Vb – 42,5 p.

    VI m. – B6 klasa IVd – 42 p.

    VII m. – C12 klasa IVa – 41 p.

    VIII m. –C9 klasa VIb – 40,5 p.

    IX m. – C6 klasa VId – 39 p.

    X m. – C2 klasa IVe – 25,5 p.

    XI m. – B11 klasa IVb – 24 p.

    XII m. – C7 klasa Va – 22 p.

    XIII m. – C3 klasa VIa – 5,5 p.

    Prezentujemy migawki fotograficzne zwycięskich pracowni:

    Zwycięska pracownia C8, którą udekorowała klasa 5 e (wychowawca Pani Anita Tołoczko):

    P1100385 P1100389
    P1100391 P1100383

    Pracownia przyrodnicza B3 w barwach jesieni, według przepisu klasy 6e (wychowawca Pani Maria Kubiak)

    P1100404_copy P1100402_copy
    P1100403 P1100400_copy_copy

    Trzecie miejsce i kolejny ciekawy wystrój pracowni- klasa 5 d (wychowawca Pani Gabriela Nowaczyk)

    P1100392 P1100396
    P1100399 P1100397

    Gratulujemy pomysłowości i estetyki wykonania. Taką jesień chcielibyśmy oglądać za oknemUśmiech

     

    Samorząd Uczniowski

  • Dzień 9 października był dla Pierwszoklasistów i Ich rodzin jednym z ważniejszych dni na edukacyjnej drodze.

    Ślubowanie to przecież pierwsza uroczystość, w której towarzyszył Im sztandar szkoły, gdzie mogli zaprezentować się przed Dyrekcją, Radą Pedagogiczną, Rodzicami i szkolną bracią.

    Wypadli wspaniale. Były chwile podniosłe, jak złożona przysięga, akt pasowania na ucznia przez Dyrekcję szkoły i piękny Polonez, a także radosne - wspólna zabawa, śpiew i taniec.

    Po uroczystości wszyscy otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz legitymacje szkolne – pierwsze ważne dokumenty.

    Za to, że wszystko przebiegło zgodnie z planem należą się podziękowania wielu osobom.

    Przede wszystkim paniom wychowawczyniom klas pierwszych: Aleksandrze Kurasiewicz, Joannie Wiktor, Agnieszce Jarzyńskiej, Grażynie Gocałek, Jolancie Nawrot-Kamińskiej, Katarzynie Janiszewskiej, Beacie Nawrockiej, Małgorzacie Szynk, Małgorzacie Stachelskiej i Aleksandrze Karaszkiewicz.

    To one, od pierwszego dnia, z troską zajmowały się swoimi uczniami, dokładały starań, aby nikt nie czuł się w szkole źle, godziły próby z prowadzeniem zajęć Uśmiech

    Pani Agnieszka Jarzyńska, jak co roku, wprowadziła dzieciaki do grona braci szkolnej krokiem Poloneza, którego mogliby się uczyć od naszych Pierwszaków nawet Maturzyści Uśmiech

    O dekorację zadbała nasza perfekcyjna pani Beatka Nawrocka Uśmiech

    Zespół wokalny, Poczet Sztandarowy, werbliści to zasługa pań Anity Ceglarek, Joanny Wiktor, Anny Bujacz i Elżbiety Łacwik i uczniów z klas starszych. Uśmiech

    DSCF1088_copy

    Wszystkich uczyły i zabawiały instruktorki ze szkoły tańca i dobrych manier HAJDASZ, a całość działań koordynowały panie Jolanta Nawrot-Kamińska i Małgorzata Szynk Uśmiech

    Podziękowania należą się także Samorządowi Szkolnemu i jego opiekunce pani Anicie Tołoczko. Uśmiech

    Pion techniczny, pod wodzą pani Danuty Adamczewskiej, zadbał o przygotowanie sali, a pan Krzysztof Woszczak zrobił wspaniałe zdjęcia, które możecie podziwiać w naszej galerii Uśmiech

    Dziękujemy także Wam, drodzy Rodzice, za pomoc wychowawcom w tym, aby dzień Ślubowania był dla Waszych dzieci szczególny Uśmiech, a Radzie Rodziców za piękne życzenia i kwiaty Uśmiech

    A Wam, drogie Pierwszaki, dziękujemy za Wasz uśmiech, radość, za to, że zdaliście na piątkę ten pierwszy szkolny egzamin.

    Życzymy Wam samych sukcesów, wspaniałych przyjaźni i czujcie się w Trójce, jak u siebie – teraz to już naprawdę także Wasza szkoła Uśmiech

    /info E. Kaszowska, foto K. Woszczak/

  • rose

     

     

     

     

    "Wykształcenie to dobro,

    którego nic nie jest w stanie nas pozbawić"

    [Menander - starożytny poeta grecki]


     

    W podziękowaniu za trudną pracę i wskazanie właściwej drogi,

    życzymy Wam Kochani Nauczyciele,

    dużo wytrwałości, sukcesów zawodowych oraz uśmiechu każdego dnia.

    Samorząd Szkolny

  •  

    W dniu 7. 10. 2014 odbyły się Mistrzostwa Powiatu w Sztafetowych Biegach Przełajowych Dziewcząt i Chłopców. Na obiektach MOSiR-u zebrało się 12 szkół podstawowych, trasa biegu (800 m) była wyznaczona wokół stawu. Reprezentacje naszej szkoły zarówno dziewcząt jak i chłopców wypadły rewelacyjnie, zajmując II i I miejsce. Przy czym drużyna chłopców wygrała w ostatniej zmianie tak zwanym "rzutem na taśmę"  i to za przyczyną Piotra Pęczka, który wyprzedził ostatniego zawodnika z SP 14. 

    biegi_copy_copy_copy
    Skład drużyny chłopców: Piotr Pęczek, Krystian Bednarek, Stasiek Frankowski, Szymek Adamiak, Patryk Witasik, Michał Witasik, Sztranek Janek, Karol Sieroń, Kuba Streit-Wlaźlak, Szczepanik Cyprian, Janek Jachowicz, Wojciech Brykowski.
    Skład dziewcząt: Iga Kudra, Amelka Kaczyk, Weronika Kędzierska, Kinga Kowalska, Czaplińska Klaudia, Patrycja Helbik, Marta Krysiak, Martyna Karasińska, Dzikowska Mariola, Szwej Paulina, Olejnik Dagmara, Mikołajczyk Ola. 
    Gratulacje dla obu drużyn !!!

     

    /inf.p. A.Stefańczyk i p. K. Urbańska/

  •  

    W dniu 7. 10. 2014 odbyły się Mistrzostwa Powiatu w Sztafetowych Biegach Przełajowych Dziewcząt i Chłopców. Na obiektach MOSiR-u zebrało się 12 szkół podstawowych, trasa biegu (800 m) była wyznaczona wokół stawu. Reprezentacje naszej szkoły zarówno dziewcząt jak i chłopców wypadły rewelacyjnie, zajmując II i I miejsce. Przy czym drużyna chłopców wygrała w ostatniej zmianie tak zwanym "rzutem na taśmę"  i to za przyczyną Piotra Pęczka, który wyprzedził ostatniego zawodnika z SP 14. 

    biegi_copy_copy_copy
    Skład drużyny chłopców: Piotr Pęczek, Krystian Bednarek, Stasiek Frankowski, Szymek Adamiak, Patryk Witasik, Michał Witasik, Sztranek Janek, Karol Sieroń, Kuba Streit-Wlaźlak, Szczepanik Cyprian, Janek Jachowicz, Wojciech Brykowski.
    Skład dziewcząt: Iga Kudra, Amelka Kaczyk, Weronika Kędzierska, Kinga Kowalska, Czaplińska Klaudia, Patrycja Helbik, Marta Krysiak, Martyna Karasińska, Dzikowska Mariola, Szwej Paulina, Olejnik Dagmara, Mikołajczyk Ola. 
    Gratulacje dla obu drużyn !!!

     

    /inf.p. A.Stefańczyk i p. K. Urbańska/

  •  

    W zawodach zorganizowanych w Centrum Szkolenia Zapaśniczego „Olimpijczyk” w Radomiu w ramach Ligi Zapaśniczej dla dzieci i młodzików w stylu klasycznym pod patronatem Prezydenta Radomia, nasz uczeń Mikołaj Kopeć z klasy 6c reprezentujący PTC Pabianice wywalczył indywidualnie pierwsze miejsce!

    Trenerem Mikołaja jest pan Waldemar Sawosz. Czas spędzony na macie, szlifowanie technik pod nadzorem trenera, przyniósł oczekiwane sukcesy.

    mikolaj

    dyplom_copy_copy

     

    Serdecznie gratulujemy Mikołajowi i jego trenerowi oraz życzymy kolejnych wygranych.

    Więcej o zawodach można przeczytać w EpaInfo

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  •  

    W zawodach zorganizowanych w Centrum Szkolenia Zapaśniczego „Olimpijczyk” w Radomiu w ramach Ligi Zapaśniczej dla dzieci i młodzików w stylu klasycznym pod patronatem Prezydenta Radomia, nasz uczeń Mikołaj Kopeć z klasy 6c reprezentujący PTC Pabianice wywalczył indywidualnie pierwsze miejsce!

    Trenerem Mikołaja jest pan Waldemar Sawosz. Czas spędzony na macie, szlifowanie technik pod nadzorem trenera, przyniósł oczekiwane sukcesy.

    mikolaj

    dyplom_copy_copy

     

    Serdecznie gratulujemy Mikołajowi i jego trenerowi oraz życzymy kolejnych wygranych.

    Więcej o zawodach można przeczytać w EpaInfo

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • grupa

    18 października na Stadionie Włókniarza w Pabianicach odbyły się zawody "Cała Polska Biega z Mapą". Brali w nich udzial uczniowie klas czwartych, piątych i szóstych szkół podstawowych. Mimo złych warunków atmosferycznych nasza reprezentacja spisała sie doskonale.

    W każdej kategorii zawodów na podium stanęli uczniowie SP3.

    W kategorii K10

    II miejsce - Nadia Berut,

    III miejsce - Klaudia Czaplińska,

    IV miejsce - Magdalena Minias,

    V miejsce - Zuzanna Peć

     

    W kategorii K11 

    I miejsce - Zuzanna Sudak

     

    W kategorii K 12

    II miejsce - Natalia Poczta,

    III miejsce - Justyna Kurzawa,

    IV miejsce - Martyna Lizak


    W kategorii M10

    II miejsce - Michał Nowakowski,

    III miejsce - Kacper Korzeniewski,

    IV miejsce - Wiktor Janecki

     

    W kategorii M11

    I miejsce - Albert Płachciński,

    II miejsce - Jakub Wierzbowski

    V miejsce - Ernest Pełka 


    W kategorii M12

    I miejsce – Jan Mikołajczyk,

    II miejsce - Leszek Selerowicz,

    III miejsce - Damian Wdowiak,

    IV miejsce - Paweł Sonnak,

    V miejsce - Juliusz Cyran

    biegina_orientacje

    Janek Mikołajczyk i Leszek Selerowicz

    Wszystkim serdecznie gratulujemy!

    Więcej zdjęć możesz obejrzeć tutaj

    Tekst na podstawie inf. w Życiu Pabianic  Renata Nowak

    Zdjęcia udostępnił nam pan Jerzy Woźniak


  •  

     

    Dnia 15 października 2013 roku odbył się powiatowy „Konkurs sprawności fizycznej oraz wiedzy o bezpieczeństwie" przygotowany przez Powiatową Komendę Policji w Pabianicach.

    Konkurs polegał na rozwiązaniu testu wiedzy o bezpieczeństwie i pokonaniu toru przeszkód.

    Naszą szkołę reprezentowali uczniowie klasy II A Nikola Nowińska i Mikołaj Rudzki.

    W czasie zawodów przeprowadzono konkurs „Super Kibice" na najlepiej dopingującą i przygotowaną do dopingowania drużynę, w którym brali udział pozostali uczniowie klasy II A, wspierani przez swoją wychowawczynię p. Joanna Mackiewicz.

    Miło nam zawiadomić, że nasi przedstawiciele wygrali rywalizację zarówno zawodników, jak i kibiców. W listopadzie będą reprezentować powiat pabianicki w konkursie wojewódzkim.

    Podczas konkursu czas umilał publiczności i zawodnikom nasz szkolny zespół taneczny "Wesołe nutki" pod kierownictwem p. Agnieszki Jarzyńskiej, który zaprezentował dwa tańce.

    /A. Mackiewicz/

    IMG_1862


  •  

     

    Dnia 15 października 2013 roku odbył się powiatowy „Konkurs sprawności fizycznej oraz wiedzy o bezpieczeństwie" przygotowany przez Powiatową Komendę Policji w Pabianicach.

    Konkurs polegał na rozwiązaniu testu wiedzy o bezpieczeństwie i pokonaniu toru przeszkód.

    Naszą szkołę reprezentowali uczniowie klasy II A Nikola Nowińska i Mikołaj Rudzki,przygotowywani przez panią Ewę Gralak.

    W czasie zawodów przeprowadzono konkurs „Super Kibice" na najlepiej dopingującą i przygotowaną do dopingowania drużynę, w którym brali udział pozostali uczniowie klasy II A, wspierani przez swoją wychowawczynię p. Joannę Mackiewicz.

    Miło nam zawiadomić, że nasi przedstawiciele wygrali rywalizację zarówno zawodników, jak i kibiców. W listopadzie będą reprezentować powiat pabianicki w konkursie wojewódzkim.

    Podczas konkursu czas umilał publiczności i zawodnikom nasz szkolny zespół taneczny "Wesołe nutki" pod kierownictwem p. Agnieszki Jarzyńskiej, który zaprezentował dwa tańce.

    /A. Mackiewicz/

    IMG_1862

     


  •  

    12 października uczniowie SP 3 wzięli udział w pieszym rajdzie „Śladami św. Maksymiliana po Pabianicach".  Rozpoczęliśmy go od modlitwy i złożenia wieńca pod pomnikiem Męczennika.

    Paulina Bojanowska z IV e zajęła II miejsce, pamiątkowe nagrody otrzymały również Mariola Dzikowska z kl. IVe  oraz Sandra Małek z kl. IVb.


    Gratulujemy!

  • Dnia 27 września odbyły się wybory do Samorządu Uczniowskiego naszej szkoły. Po dwóch tygodniach wyjątkowo zaciętej kampanii wyborczej przeważającą ilością 135 głosów wygrała Wiktoria Grabarczyk z klasy 6a.

    Grabarczyk_1_copy

    Zastępcą została Aleksandra Rokuszewska z klasy 6c(27 głosów)

    Rokuszewska_1

     

    Martyna Owczarek z klasy 6c jest sekretarką Samorządu i otrzymała 24 głosy.

    Owczarek_1

    Skarbnikiem została Weronika Fąkowska z klasy 6d(21głosów).

    Fnkowska_1_copy_copy

     

    Gratulacje!

     

    W czasie ostatnich dwóch tygodni uplasował się także skład sekcji pracujących w Samorządzie Uczniowskim.


    Sekcja rozrywki i promocji:

    marketing


    1. Wiktoria Sobczak            6a

    2. Wktoria Grabarczyk         6a

    3. Małgorzata Dąbrowska  6b

    4. Wktoria Adamczyk           6b

    5. Julia Kwiatkowska          6a

    6. Paulina Kaczmarek         6b


    Sekcja plastyczna:

    plastyczna


    1. Weronika Ziętala             5a

    2. Weronika Fąnkowska    6d

    3. Zuzanna Barłomiejczyk  6a

    4. Izabella Janczak              5a

    5. Anna Cieślak                   6d

     

    Sekcja porządkowa:

    porzadkowa


    1. Mikołaj Wągrowski         6b

    2. Daniel Kuliberda            5c

    3. Patryk Jachimski            6a

    4. Piotr Dębiński                 6b

    5. Julia Ścibor                     6b

     

     

    Wszystkim osobom funkcyjnym dziękujemy za zaangażowanie w działalności samorządu i życzymy owocnej pracy.

  • W dniach 7 - 13 października 2012 roku, pod hasłem "Kościół domem miłosierdzia", obchodzimy 68. Tydzień Miłosierdzia.

    Według papieża Benedykta XVI "Kościół jest rodziną Bożą w świecie. W tej rodzinie nie powinno być nikogo, kto cierpiałby z powodu braku tego, co konieczne" (DCE 25).

    Dlatego też nasze Szkolne Koło Caritas aktywnie włącza się w akcję „Torba Miłosierdzia".

    Celem akcji jest zbiórka artykułów spożywczych i chemicznych, które można przynosić do sali katechetycznej naszej szkoły lub pozostawić w najbliższą niedzielę w parafii Miłosierdzia Bożego obok ołtarza św. Józefa lub w zakrystii parafii Trójcy Świętej.

    Produkty zostaną rozdysponowane pośród osób najbardziej potrzebujących za pośrednictwem Parafialnych Zespołów Caritas obu parafii oraz Szkolnego Koła Caritas naszej szkoły.

    Tydzień Miłosierdzia to okazja do zintensyfikowania działań mających na celu kształtowanie wrażliwości naszych uczniów i ich rodzin na potrzeby bliźnich oraz do zaprezentowania działalności charytatywnej.

    Zachęcamy do wzajemnego informowania o możliwościach aktywnego włączenia się w dzieło dobroczynne Kościoła poprzez zaangażowanie w prace Parafialnych Zespołów Caritas i Szkolnych Kół Caritas, jak również o możliwości wsparcia finansowego prowadzonych przez Caritas działań.

    Zapraszamy do udziału w akcji dzieci wraz z rodzicami i prosimy o ofiarne wsparcie.

     

    /K. Woszczak/


  •  

     

    alt

     

     

    21 pażdziernika odbyła się pierwsza w tym roku szkolnym dyskoteka organizowana przez Samorząd Uczniowski.

    W Hallowen'owym nastroju bawiło się około 70 dzieci. DJ-ami byli koledzy z Va - Piotr Ostrowicz i Kacper Dziuba, których wspierał przewodniczący SU-Kryspin Antol.

  •   

    pinokio

    "Patrzcie, jak to szybko minął czas..."

    ... i staliście się już prawdziwymi uczniami naszej szkoły.

    Czas zrzucić kolorowe chusty – niech czekają rok na kolejnych "maluchów".

     A było to tak...

    ... Próba za próbą, jeszcze raz i jeszcze, wierszyk, polonez, piosenka - żeby tylko nie pomylić, żeby wszystko wypadło dobrze. Bo przecież przyjdą rodzice, babcia z dziadkiem, może ciocia i wujek? Więc musimy wypaść dobrze. Co tam „dobrze" – najlepiej!

    No i chyba się udało!

    5

    13 października– wszyscy odświętnie ubrani, dumni, bo to wielki dzień dla uczniów i całej szkoły. Sala wypełniona po ostatnie krzesło – rodziny, nauczyciele i główni bohaterowie – PIERWSZOKLASIŚCI! Panie pierwszaków trochę zdenerwowane, ale nie dają tego po sobie poznać. Rodzice biegają z aparatami, bo przecież powtórki nie będzie, a takie chwile muszą się zatrzymać w rodzinnym albumie.

    1_copy

    I poszło! Sztandar, werble, Hymn i gromkie „Ślubujemy". Przemówienie Pana Dyrektora i w końcu czas na to, co tak długo ćwiczone:

    2_copy

    Rozpoczął, jak co roku, Polonez – nasz piękny taniec narodowy – oczko w głowie pani Agnieszki Jarzyńskiej, później pomknęły wierszyki i piosenki tyle razy już powtórzone.

      3_copy     6

    I podziękowania – od Rodziców i Dzieci dla Nauczycieli i Pracowników szkoły z okazji Ich święta.

    Aż w końcu spotkanie ze swoimi paniami: Anią Starzyńską-Kloze, Olą Kurasiewicz, Beatą Nawrocką, Mileną Łondką i Ewą Kaszowską. Dla nich to także ważny dzień. Wspólnie przygotowywały się, wraz ze swoimi uczniami, do tego święta.

    Czas więc na odebranie pierwszego ważnego dokumentu – legitymacji szkolnych oraz pamiątkowych dyplomików.
    A już teraz... ciężka, ale i przyjemna praca aż do najbliższych wakacji.Puszcza oczko

    Galeria fotograficzna

    /tekst i zdjęcia: E. Kaszowska/


     

     

     

  •  

    Samorząd Uczniowski

    2010/2011

     


    Przewodniczący - MICHALINA MIKOŁAJCZYK - 6 B

    Zastępca przewodniczącego - EWA ŁĄDKA -  6D

    Sekretarz: ALEKSANDRA KOMOROWSKA - 6 B

    Skarbnik: JUSTYNA RUDZKA - 6D

     

     

    Sekcje Samorządu Uczniowskiego

     

     

     

    Sekcja ds. rozrywki i promocji:

    Kryspin Antol                       kl. 5a

    Magda Klimek                      kl. 5a

    Magda Rogalska                 kl. 6c

     

    Sekcja plastyczna:

    Wiktoria Fejdasz                  kl. 5b

    Ela Małkus                             kl. 6a

    Asia Grilli                                kl. 6a

    Patryk Cegiełka                     kl. 4a

     

    Sekcja porządkowa:

    Agata Urbańczyk                   kl. 5c

    Agnieszka Witasik                kl. 5c

    Krzysztof Knapik                   kl. 6c

    Krystian Marciniak               kl. 5b

    Patryk Siuda                         kl. 6c

     

    Sekcja informacyjna:

    Magda Rogalska                  kl. 6c

    Ada Kudra                              kl. 5b

    Klaudia Malinowska            kl. 5b

     

    Sekcja wywiadowcza:

    Wiktoria Ozimek                kl. 5b

  •  

    DYREKCJA SZKOŁY

     

    mgr Waldemar Flajszer - dyrektor

    mgr inż. Krystyna Kucharek - wicedyrektor

    dr Marzenna Majchrzak - wicedyrektor

    mgr Katarzyna Miękina - kierownik świetlicy

     

     

    Rada Pedagogiczna SP3 rok szkolny 2011/2012

     


    Brzozowska-Kłys Jolanta

    Budziński Wojciech 

    Bujacz Anna

    Cymerman Grzegorz

    Czekalski Marek

    Denuszek-Sroka Dobrosława 

    Fibiger Dorota 

    Flajszer Waldemar

    Gęs Tadeusz 

    Gocałek Grażyna 

    Gralak Ewa 

    Grzywala Dagmara

    Hanke Ewa

    Jarecka Mariola

    Jarek Anna

    Jarzyńska Agnieszka

    Kapucińska Aleksandra

    Karaszkiewicz Aleksandra

    Kaszowska Ewa

    Krotowska Mirosława

    Kubiak Maria

    Kucharek Krystyna

    Kulas Halina

    Kurasiewicz Aleksandra

    Łacwik-Pierzchała Elżbieta

    Łondka Milena

    Mackiewicz Joanna

    Majchrzak Marzenna

    Malinowska Dorota

    Miękina Katarzyna

    Nawrocka Beata

    Nawrot-Kamińska Jolanta

    Nowaczyk Gabriela

    Nowak Renata

    Połosak Małgorzata

    Rybak Katarzyna

    Rybusiewicz Lucyna

    Saleta-Antol Edyta

    Sapińska Elżbieta

    Sobczak Danuta

    Sobutkowska Ewa

    Sokołowski Lech

    Starzyńska-Kloze Anna

    Stefańczyk Alicja

    Stępień Edyta

    Szczegodzińska Kamila

    Szynk Małgorzata

    Szulc Radosław

    Szynkiewicz Małgorzata

    Tołoczko Anita

    Urbańska Krystyna

    Woszczak Krzysztof

    Wróbel Aneta

    Wrzos-Grzanka Justyna

    Wucke Jolanta




  •     Na początku września odbyły się wybory na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego. Komisja wyborcza w składzie: Nadia Dana, Paulina Domańska, Aleksandra Hanczka, Aleksandra Kołodziejska, Natalia Piech i Magdalena Włodarczyk pracowała na czterech przerwach. Porządku pilnowały p. Gabriela Nowaczyk i p. Anita Tołoczko z pomocą Julity Małychy z sekcji porządkowej. Wybory wygrał Kamil Gawlicki z VIa, zaś jego konkurent Piotr Sosiński z VId został zastępcą przewodniczącego SU. Kamil wygrał z przewagą ok. 40 głosów. Na zebraniu ustalono, że skarbnikiem zostanie Jessica Koralewska z VIe, a sekretarzami: Magdalena Klimek z IVa i Mateusz Jurek z VIa. Życzymy wszystkiego najlepszego w pracy w nowym roku szkolnym! 

    alt

    Przewodniczący SU - Kamil Gawlicki
     

    Nadia Dana i Julita Małycha VIc

  •        



           20 października zostały sprawdzone dekoracje jesienne we wszystkich klasach. Wygląd naszych pracowni sprawdzały:
    - p. Gabriela Nowaczyk i grupa plastyczna w składzie:
    - Paulina Domańska,
    - Natalia Piech,
    - Aleksandra Hanczka,
    - Nadia Dana,
    oraz Julita Małycha - grupa porządkowa.
            Nie wszystkie pracownie były udekorowane w jesienne wzory i ozdoby, ale udało się wyłonić te najlepsze i najładniejsze klasy:

    Miejsce I
    pracownia  C7  -  8p

    Miejsce II
    pracownie  B11  -  7,5p
                         B3   -   7,5p
                         C9   -   7,5p

    Miejsce III
    pracownia  B5  -  6p


    Gratulujemy wszystkim klasom!!
    Samorząd Uczniowski prosi o przygotowywanie dekoracji zimowych w grudniu.



  • W ramach obchodów 20 - lecia szkoły, 13 października 2009 roku przedstawiciele Samorządu Szkolnego dokonali zakopania kapsuły czasu.
    Kapsuła Czasu 2009 powstała z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego i ma na celu pozostawienie dla przyszłych pokoleń pamiątek, które mają dla nas znaczenie i stanowią część naszego życia.
     

    alt


    A tak to się odbywało!

    alt

    alt
    alt

    alt

    alt

    alt

    alt

     


     





     

  •    
     


     
    "Ślubuję...

    ...być dobrym Polakiem,
    dbać o dobre imię klasy i szkoły.
    Będę uczyć się w szkole, jak kochać Ojczyznę,
    jak dla niej pracować, kiedy dorosnę.
    Ślubuję być dobrym kolegą,
    swym zachowaniem i nauką sprawiać radość
    Rodzicom i Nauczycielom.”
                                                                            
        Taką treść ślubowania wygłosili w poniedziałek 12 października uczniowie klas pierwszych naszej szkoły. Jednym słowem – „wzięli ślub ze szkołą” i to nie byle kiedy, tylko w 20 rocznicę jej powstania.
        W otoczeniu kolegów, nauczycieli i rodziców, przed sztandarem szkoły zostali przyjęci do braci uczniowskiej. Od tej pory już nikt nie może nazwać ich maluchami czy przedszkolakami.
        Dzieci uświetniły uroczystość  programem artystycznym, którym udowodniły, że zasługują bezwzględnie na miano Pierwszoklasistów.
    Rozpoczęto Polonezem w wykonaniu przedstawicieli klas I, do którego choreografię przygotowała p. Agnieszka Jarzyńska. Następnie dzieci wspaniale recytowały wiersze i śpiewały piosenki, które zebrały i przygotowały Panie Dobrosława Denuszek-Sroka, Halina Kulas, Justyna Wrzos-Grzanka i Jolanta Wucke. Koordynatorem całości była Pani Joanna Mackiewicz.
        Po uroczystej ceremonii pierwszaki udały się, wraz z wychowawcami i bliskimi, do swoich pracowni, gdzie otrzymały pamiątkowe dyplomy oraz swoje pierwsze dokumenty – legitymacje szkolne.
    Mamy i Panie wychowawczynie zadbały o to, aby po tak wzniosłych przeżyciach  można było w  miłym klasowym gronie przekąsić
    coś słodkiego i smacznego.
        Nie obyło się oczywiście  bez kwiatów i podziękowań dla Pań, które wraz ze swymi  wychowankami przeżywały te pierwsze ważne chwile w szkole.


    Wszystkim Nowym Uczniom naszej szkoły kolejny już raz życzymy
     samych sukcesów, a Ich Rodzicom powodów do dumy.


                                                                              
    /oprac. Ewa Kaszowska/

    Przed ślubowaniem warto zapoznać się z historią szkoły...







    Powitanie przybyłych gości przez pana Dyrektora



    Przedstawiciele klas pierwszych ślubują na sztandar szkoły



    Pasowanie na ucznia



    Polonez w wykonaniu naszych pierwszaków



    Występy



    Kwiaty dla nauczycieli



    Podziękowanie pana Dyrektora

    Zapraszam do galerii





  •  

     

     

     

     Prezentacja multimedialna ukazująca budowę szkoły

    Wykorzystane w prezentacji zdjęcia pochodzą ze zbiorów archiwalnych szkoły.
    Wielkość pliku - 11,4 MB

    Przygotowanie prezentacji - Renata Nowak




       "Historia „Trójki” ma prawie 100 lat. Tak, tak to nie pomyłka.
    W roku 1886 budynek szkolny został wybudowany przy ul. Stary Rynek 2 przez Spółkę Akcyjną Kruche i Ender oraz Rudolfa Kindlera kosztem 19 tys. rubli. Początkowo miał dwie duże izby lekcyjne i mieszkanie dla nauczyciela, w latach 20-tych został rozbudowany do 7 izb. Szkoła nie posiadała boiska, wody, sali gimnastycznej, a toaleta była na zewnątrz.
       Szkoła była jedyną w mieście kontynuatorką tradycji oświatowych sięgających okresu I Rzeczpospolitej.
    A wszystko zaczęło się w roku 1918, kiedy kurator Okręgu Szkolnego w Łodzi na wniosek Dozoru Szkolnego przy magistracie Miasta Pabianic dokonał porządkowania i stabilizacji istniejących w mieście szkół. W wyniku tych działań dotychczasowa dwuklasowa Szkoła Początkowa Męska nr 2, mająca swój budynek właśnie przy ul. Stary Rynek 2, otrzymała nr 3. Od tego roku posługiwała się nazwą: Publiczna Szkoła Powszechna nr 3 w Pabianicach. Jednocześnie stała się szkołą siedmioklasową.
    W latach trzydziestych XX wieku nosiła imię Jana III Sobieskiego. Była nieprzerwanie czynna do 1 września 1939 roku.
    W okresie międzywojennym w szkole dyrektorami byli: Franciszek Klembowski, Antoni Krakowski i Józef Nowak. W ostatnim roku przed II wojna światową uczyli: Józef Nowak, Zofia Ludwisiak, Janina Walczak, Stanisław Zybert, Jan Muraszko, Edward Wawrzecki, Janina Rabiega i ks. Zdzisław Wajdych.
    W okresie okupacji budynek szkoły w miesiącach IX/XI zajmowało wojsko niemieckie na kwatery. Od XII 1939 roku do VII 1944 budynek zajmował niemiecki urząd aprowizacji miasta. Od sierpnia 1944 roku szkołę przygotowywano dla dzieci niemieckich. Jednak jej nie otwarto.
    Po wyzwoleniu, 15 lutego 1945 roku w budynku szkolnym przy ul. Stary Rynek 2 otworzono ponownie Szkołę Powszechną nr 3, a trzy lata później zmieniono jej nazwę na Szkołę Podstawową nr 3. Była czynna do 31 sierpnia 1971 roku i w tym roku została zlikwidowana. Akta zostały przekazane do Szkoły Podstawowej nr 8, a budynek przejęły władze miasta na Muzeum Miasta Pabianic, które mieści się tam do dnia dzisiejszego.
    W latach 1971-1989 nie było w Pabianicach szkoły mającej w nazwie nr 3.

       Dnia 1 września 1989 roku przy ulicy Mokrej 28/34 w nowo wybudowanym gmachu otworzono Szkołę Podstawową nr 3, której wkrótce nadano imię Mikołaja Kopernika. Pierwszym jej dyrektorem został Krzysztof Głowacki.

       Kiedy budowano SP nr 16 w Pabianicach na osiedlu Bugaj, miało się w niej uczyć 450 dzieci. W latach 80 XX wieku uczęszczało do niej... 2068 uczniów. Dlatego właśnie z „ tęsknoty za normalnością” uformowany został w dniu 17.01.1984 roku Społeczny Komitet Fundacji Budowy Szkoły na osiedlu Bugaj im. Mikołaja Kopernika w Pabianicach. W jego skład weszli rodzice uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. W. Broniewskiego i mieszkańcy osiedla.  Komitet w składzie: Mirosław Narolewski – przewodniczący, Jerzy Binder – wiceprzewodniczący, Jadwiga Adamczewska – sekretarz oraz członkowie : Bogumiła Marczuk, Marek Ostojski, Zbysław Krakowski zaapelował do władz miasta o pomoc w formalnym zarejestrowaniu w sposób urzędowy i finansowy Komitetu.
    Na apel Komitetu w pierwszej kolejności odpowiedzieli rodzice przyszłych uczniów i „ ludzie dobrej woli”. Dzięki temu już w kwietniu 1984 r. na koncie zebrano 157920 zł.
      Organizowano akcje wzbogacające Fundusz Budowy Szkoły, rozprowadzano cegiełki o nominale 10 zł i tzw. „złote” – o wartości 50 tys. zł. Wykupywali je pabianiccy rzemieślnicy, prezydent miasta wymieniał na nie mandaty kierowców źle parkujących samochody.
    [...]
    7 czerwca 1984 r. odbył się mecz piłki nożnej między nauczycielami a lekarzami. [...] Mecz uświetnili swoją obecnością zawodnicy Widzewa – Włodzimierz Smolarek i Wiesław Wraga. Sędziował Jan Tomaszewski. Mecz wygrali 6 : 2 nauczyciele, a do kasy Społecznego Komitetu Budowy Szkoły wpłynęło z biletów 166840 zł.
    Zbierano również złom i makulaturę.
    2 lipca 1984 r. odbyło się spotkanie Komitetu z prezydentem Pabianic Bogdanem Kunką. Jego celem było przekonanie prezydenta, aby uwzględnił inwestycję budowy szkoły w planie społeczno – gospodarczym  województwa łódzkiego na lata 1983 – 1985. Niestety – nie udało się.
    Członkowie Komitetu jednak nie zraziwszy się chwilową porażką – już 14 lipca 1984 r. zorganizowali kolejne spotkanie, na którym wicekurator E. Wawczyński ostatecznie wyraził zgodę na rozpoczęcie prac przygotowawczych do budowy szkoły, pod warunkiem że pierwszy rok budowy 1985 będzie sfinansowany ze społecznego funduszu.
    Stan konta PKO na koniec 1984 r. wynosił : 3 025 433 zł.
    Komitet cały czas wyznawał zasadę: „ Nie siedzimy biernie – chodzimy po urzędach, po szkołach. Nigdy nie prosimy władz: dajcie”.
    Aby zasilić konto, wiele pabianickich zakładów pracy podejmowało społeczne inicjatywy, a w centrum miasta umieszczono skarbonkę z plakatem informującym o szkole.
    Potężnym zastrzykiem finansowym było przekazanie przez Zakłady Przemysłu Chemicznego „Polfa” sumy: 20 000 000 zł. „Polfa” stała się oficjalnym opiekunem szkoły.
    Dzięki tym działaniom 16.05.1986 r. odbyło się uroczyste wmurowanie aktu erekcyjnego pod budowę szkoły podstawowej w osiedlu im. M. Kopernika.
      
    Budynek został wybudowany na miarę XX wieku: 32 klasy, szerokie, widne korytarze, sala video, dobrze wyposażone pracownie, sala gimnastyczna i boiska, stołówka, biblioteka, sanitariaty. Szkoła zbudowana została ze specjalnej tzw. żerańskiej cegły, zapewniającej odpowiednią temperaturę wewnątrz. Prace trwały tylko trzy lata.


    Wojewódzka uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 1989/1990 miała miejsce
     1 września 1989 r., o godz. 10.00, w Szkole Podstawowej nr 3 w Pabianicach przy ulicy Mokrej 28/34 w jej nowym, pięknym budynku."*


    *Tekst zaczerpnięto z Monografii Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Pabianicach 1989-2009



    alt


    1985

    Projekt realizacji budowy szkoły.
    Rozpoczęcie prac budowlanych.

    alt

    1986

    Wmurowanie aktu erekcyjnego.
    Budowa pawilonu dydaktycznego.

     alt
    alt
    alt

    1987

    Wykonywanie uzbrojenia terenu szkoły.
    Doprowadzenie ciepła do budynku dydaktycznego.

     alt

    1988

    Budowa budynku Administracyjno-kulturalnego.
    Prace wykończeniowe w pawilonie dydaktycznym.
    Odbiór techniczny budynku dydaktycznego.
    Pierwsze prace wykończeniowe w budynku dydaktycznym.

     alt

    1989

    Marzec 

    Przekazanie budynku dydaktycznego w celu zagospodarowania.

    alt

    Marzec-Sierpień

    Porządkowanie i wyposażanie izb lekcyjnych.
    Rozpoczęcie budowy sali gimnastycznej.

    Sierpień

    Porządkowanie terenu wokół szkoły i wykonywanie
    dróg dojazdowych oraz ogrodzenia.

    alt

    Wrzesień

    Przyjęcie pierwszych uczniów...

    alt
    alt
    alt

    alt

    1992

    Oddanie do użytku budynku z salami gimnastycznymi.

    1993

    Przeniesienie klas pierwszych i drugich do małego budynku dydaktycznego (SP3 bis).

    1994
    20 maj

    Nadanie szkole imienia Mikołaja Kopernika.

    alt

    1995

    Dostosowanie małego budynku do potrzeb całego nauczania początkowego.

    1997

    Projekt zagospodarowania części boiska SP3 bis na Miasteczko Ruchu Drogowego.

    1998

    Oddanie do użytku Miasteczka Ruchu Drogowego.


    2008
    28 listopad

    Oddanie do użytku kompleksu sportowego ORLIK 2012.

     alt

     

     


     

    DYREKTORZY SP 3

    1989 – 1993      Krzysztof Głowacki

    1993 – 1999      Andrzej Nowicki

    1999 – 2005      Waldemar Boryń

    od października 2005 r. dyrektorem SP 3 jest Waldemar Flajszer



     

Aktualności

l2

logomisztrzowkodowania

Projekty unijne, granty

Kontakt

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika

ul. Mokra 28/34, 95 - 200 Pabianice

 

tel. cen. (42) 215-07-25, (42) 215-09-33.

fax (0-42) 226-48-54

 

e-mail: sp3pabianice@op.pl

 

 

Drukuj

Wspierają nas

 logo firmy Jumi   logo Polskiej Akcji Humanitarnej

logo teatru secret            logo Pracownia Alternetywnego Wychowania